marți, 1 septembrie 2009

Caut avocat

Tot mai multe tari anunta ca au iesit din criza. Tot mai multe institutii, firme, organizatii incep sa respire mai usor. Uitasem sa precizez ... nu de la noi. Noi inca ne afundam. Am luat si un imprumut colosal ... dar n-avem idee pentru ce. Am crezut ca o sa fie acoperite gaurile din buget, dar m-am inselat. Ultimele masuri guvernamentale pun accentul pe demisii, reduceri salariale sau zile neplatite.

In timpul asta auzim de tot felull de sume colosale platite pentru nimicuri, de parca tara are nevoie de rahaturi in aceste vremuri. Udrea sfideaza legile tarii fara a i se cere socoteala. Basescu si le face pe ale lui ... si exemplele pot continua.

De ceva vreme m-am tot gandit la un articol pe tema prezentei la vot ... dar putin altfel. Altfel in sensul ca sa nu mergem sa ne punem votul pe candidatul dorit, in speranta ca va iesi, ci sa punem stampila pe oricine altcineva, numai sa nu-l mai vad pe Basescu presedinte.

Dar nu asta e solutia ... oricat as fi de roman, tara asta nu mi-a oferit pana acum nimic, fara a lua inapoi cu amandoua mainile.

Caut avocat in vederea intocmirii unui dosar pentru a cere azil politic in alta tara. Nu am bani sa-l platesc, dar daca reuseste asta isi va face un nume in barou. De asemenea, vreau ca dosarul respectiv sa fie facut public, pentru a permite oricarui roman plecarea din tara asta.

Caut avocat!!! Pe bune!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu