marți, 14 iulie 2009

Viata de roman in Europa sau cum ne-am fortat norocul

Cred ca prin recentele alegeri la europarlamentare ne-am cam fortat norocul. Avem nevoie de miracole ca EBA sau Becali sa nu ne faca de ras. Au reusit de prea multe in tara ca sa ne amagim ca acolo nu o vor face.

N-am idei cum decurge procesul asta de investire a lor ca si europarlamentari, dar sunt curios sa-l aud pe Becali intr-o alta limba: "ai suer ai vil protect za loz of za iurop and ai vil not zu enising tu dizobei ...". In alta ordine de idei, as fi curios cum se vor descurca translatorii in clipa in care Becali va lua cuvantul in dulcele grai romanesc: "pai ba, dang dang, io vrea sa fac legi puternice ... ma auzi? ... puternice puternice puternice ... pai ce? eu in puscarie am promis lui Dumnezeu ca o sa fac numai bine ma bagabontilor." Traducerea propusa: "Yo nigger, yo yo, me wanna make strong laws ... get it? strong strong strong ... wtf ... I promised God in prison I'll do only good things motherfuckers."

La EBA cred ca lucrurile vor fi mai putin confuze, singurul lucru pe care translatorii vor trebui sa-l faca este sa treaca peste dezacordurile dintre subiect si predicat, si eventual sa inteleaga ce vrea sa exprime prin cuvintele ce le inventeaza ... dar asta se poate deduce din context.

Hai sa avem bafta!!! Sa aratam Europei ca suntem capabili de miracole!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu